INFOBIRO: Publikacije
Evolucija čistih linija

REPORTER,

„Renault“ sa novim modelom lagune pretenduje na sam vrh u srednjoj klasi, što, s obzirom na „gužvu“ u evropskom D-segmentu, nije nimalo jednostavan cilj. Ozbiljne namjere francuske fabrike ilustruje i podatak da je 120 prototipova prevalilo šest miliona kilometara tokom testiranja u najrazlicitijim uslovima vožnje

Evolucija čistih linija

Autori: D.K.

Obimna marketinška kampanja koja je pocela nekoliko mjeseci prije nego što je skinut „veo“ sa nove lagune, najbolje svjedoci o znacaju tog modela za francusku fabriku. Naime, „Renault“ je, s vremena na vrijeme, objavljivao fotografije odredenih detalja karoserije i enterijera, ali tek toliko da „zagolica“ maštu javnosti a da konacan izgled ostane nepoznat do posljednjeg momenta. Zahvaljujuci banjaluckoj auto-kuci „Auto Union“, distributeru „Renaultovih“ i „Nissanovih“ vozila na ovom prostoru, sv .....

Članak dostupan pretplatnicima. Molimo Vas da se prijavite prvo.

Arhivi štampe
Pretražite digitalizirane verzije pisane kulturne baštine – bh. novina.
Pretražite arhiv najznačajnijih novinskih publikacija iz Bosne i Hercegovine i regije
Kako se Pretplatiti?
Da biste imali pristup tekstovima pohranjenim u INFOBIRO digitalni arhiv, potrebno je da se registrujete i da izvršite pretplatu za odabrani pretplatnički paket. Registraciju možete izvršiti ovdje.