INFOBIRO: Publikacije
Filmsko i nefilmsko u montažnoj kompoziciji nijemog i zvučnog perioda u stvaralaštvu s.m. ejzenštajna(1)

SINEAST,

Filmsko i nefilmsko u montažnoj kompoziciji nijemog i zvučnog perioda u stvaralaštvu s.m. ejzenštajna(1)

Autori: VESKO KADIĆ

DVIJE ZNACAJKE U modernoj semiološkoj teoriji film se tretira kao znak. Odlucimo li se za proucavanje tumacenja kodova, obavezno se moramo vratiti na klasicnu teoriju filmske etike. Ejzenštajn je, cak u okviru klasicnih postavki filmske teorije, bio zacetnik osmišljenog kadra, kao pojma koji nešto oznacava. A drugi razlog opredjeljenja za ovu temu, vezan je uz ime ovog nenadmašnog stvaraoca, drugim rijecima iskusnog prakticara i najznacajnijeg teoreticara umjetnosti ekrana, konkretnije, zacetnik .....

Članak dostupan pretplatnicima. Molimo Vas da se prijavite prvo.

Arhivi štampe
Pretražite digitalizirane verzije pisane kulturne baštine – bh. novina.
Pretražite arhiv najznačajnijih novinskih publikacija iz Bosne i Hercegovine i regije
Kako se Pretplatiti?
Da biste imali pristup tekstovima pohranjenim u INFOBIRO digitalni arhiv, potrebno je da se registrujete i da izvršite pretplatu za odabrani pretplatnički paket. Registraciju možete izvršiti ovdje.