INFOBIRO: Publikacije
CTU pokrenuo kampanju za jačanje turističkog imidža

SEEbiz,

TURIZAM

CTU pokrenuo kampanju za jačanje turističkog imidža

Autori: SEEbiz redakcija

Crnogorsko turisticko udruženje (CTU) pokrenulo je kampanju pod nazivom Naše znanje za našu buducnost, u okviru koje ce biti emitovana serija spotova u cilju jacanja imidža turistickih radnika. Predsjednik sektora hotela CTU, Žarko Radulovic, kazao je da je taj projekat buducnost Crne Gore, posebno mladih ljudi, koji pored znanja moraju posjedovati vještine i iskustvo. »Da bi to stekli, oni moraju krenuti od najprostijih poslova. Znanje bez iskustva je veoma problematicno«, rekao je .....

Članak dostupan pretplatnicima. Molimo Vas da se prijavite prvo.

Arhivi štampe
Pretražite digitalizirane verzije pisane kulturne baštine – bh. novina.
Pretražite arhiv najznačajnijih novinskih publikacija iz Bosne i Hercegovine i regije
Kako se Pretplatiti?
Da biste imali pristup tekstovima pohranjenim u INFOBIRO digitalni arhiv, potrebno je da se registrujete i da izvršite pretplatu za odabrani pretplatnički paket. Registraciju možete izvršiti ovdje.