INFOBIRO: Publikacije
SARAJEVO DIVNO (NEPOZNATO) MJESTO

OSLOBOĐENJE,

• Najatraktivniji Bašcaršija, sakralni spomenici,ratni tunel, Zemaljski muzej, kaže istraživanje dr. Nenada Brkica i mr. Sanele Avdic

SARAJEVO DIVNO (NEPOZNATO) MJESTO

Autori: H.ARIFAGIĆ R.K.

Turisticki slogan Bosne i Hercegovine je “Zemlja u obliku srca“, Hrvatske “Mediteran kakav je nekad bio”, Crne Gore “Divlja ljepota“, Slovenije “Turizam, to smo mi ljudi“ itd. Sarajevo još nema svog turistickog slogana što je potrebno da se kao zanimljiv turisticki proizvod još bolje proda u svijetu. Slogan je nacin da se turisti i emotivno vežu za neko od odredišta i zbog toga bi bilo važno da se on što prije osmisli. Rezultati istraživanje što su ga proveli dr. Nenad Brkic i mr. Sanela Avdic .....

Članak dostupan pretplatnicima. Molimo Vas da se prijavite prvo.

Arhivi štampe
Pretražite digitalizirane verzije pisane kulturne baštine – bh. novina.
Pretražite arhiv najznačajnijih novinskih publikacija iz Bosne i Hercegovine i regije
Kako se Pretplatiti?
Da biste imali pristup tekstovima pohranjenim u INFOBIRO digitalni arhiv, potrebno je da se registrujete i da izvršite pretplatu za odabrani pretplatnički paket. Registraciju možete izvršiti ovdje.