INFOBIRO: Publikacije
To nije život to je reklama

REPORTER,

Nije ono što je privuklo žene (ili muškarce) pred ekrane prica o seksu iz ženske perspektive ili prica o ženskoj slobodi vec je nešto drugo u pitanju. To nešto krije se u vještini tvoraca serije da ispipaju puls publike, da naprave preciznu analizu njihovih želja i stvore proizvod koji ce zadovoljiti te želje. A u ovom slucaju napravljen je savršen proizvod. Reklama za život koji bi svaka žena ili muškarac poželio da doživi

To nije život to je reklama

Autori: BRANISLAV PREDOJEVIĆ

Ujednoj od medijskih najava za film ili bolje receno fenomen, poznat kao „Seks i grad“ (Sex And The City) postoji tvrdnja koja treba da objasni i definiše suštinu tog djela: „Najzad imate priliku gledati filmsku ekranizaciju TV-serije koju su žene obožavale a muškarci krišom gledali“! Zašto bi žene nešto obožavale a muškarci krili da im se svida? Autori serije sigurno bi vam tvrdili da je to zato što je „Seks i grad“ jedan hrabar i krajnje iskren pogled na svijet iz ženskog ugla. Serija i film c .....

Članak dostupan pretplatnicima. Molimo Vas da se prijavite prvo.

Arhivi štampe
Pretražite digitalizirane verzije pisane kulturne baštine – bh. novina.
Pretražite arhiv najznačajnijih novinskih publikacija iz Bosne i Hercegovine i regije
Kako se Pretplatiti?
Da biste imali pristup tekstovima pohranjenim u INFOBIRO digitalni arhiv, potrebno je da se registrujete i da izvršite pretplatu za odabrani pretplatnički paket. Registraciju možete izvršiti ovdje.