INFOBIRO: Publikacije
Ko to tamo naručuje pesme

REPORTER,

Šefovi cetiri najprofitabilnije britanske izdavacke kuce („EMI“, „Sony“, „Polydor“ i „Warner“) nedavno su pred novinarima održali zajednicku analizu krize muzickog tržišta. Jedan kaže da su SMS-ovi za TV programe dokaz da novac u industriji zabave i te kako postoji; drugi da treba pomalo zaradivati od mnogo proizvoda (nekad je bilo obrnuto), treci da muzika prolazi kroz svoju industrijsku revoluciju

Ko to tamo naručuje pesme

Autori: GORAN TARLAĆ

Ljudi su prestali muziku da kupuju jer je pocela da im smeta, da ih guši ima je previše. Svuda je oko nas. Stotine foldera (albuma!?) sa gigabajtima fajlova (pesama?!) na iPodu, mobilnom telefonu, u džepu. Zaludni kriticari prave godišnje izbore sa 200 najboljih pesama, 50 najvaž nijih novih grupa... Cak i u Srbiji gotovo sve puca od pesama u reklamama, pesama u prodavnicama, pesama u autobusima... Internet je postao slavina: muzika je zavodljiva reka koja tece i nudi se za sicu truda ili para, .....

Članak dostupan pretplatnicima. Molimo Vas da se prijavite prvo.

Arhivi štampe
Pretražite digitalizirane verzije pisane kulturne baštine – bh. novina.
Pretražite arhiv najznačajnijih novinskih publikacija iz Bosne i Hercegovine i regije
Kako se Pretplatiti?
Da biste imali pristup tekstovima pohranjenim u INFOBIRO digitalni arhiv, potrebno je da se registrujete i da izvršite pretplatu za odabrani pretplatnički paket. Registraciju možete izvršiti ovdje.