30.04.2009
Williams piše svoj vlastiti psihogram, autobiografske crte izviru iz svakog kutka njegovih igrokaza, njegovo uvodenje do tada proskribiranih tema u americku dramu, poput nimfomanije, ludila ili homoseksualnosti njegov su nacin obracuna sa okoštalim pravilima i vrijednostima /malo/gradanskog života i bešcutnosti komercijaliziranog sustava vrijednosti kojima je okružen i koje ga, kao pisca i covjeka, bespoštedno degradiraju.
Okovi žudnje
Autori:
MLADEN BIČANIĆ
Tennessee VVilliams (1911 1983), uz Arthura Millera neospomo najznacajniji i
najutjecajniji dramaticar u Sjedinjenim Americkim Državama puna dva desetljeca (1945 1965), praizvedbu svog vjerovatno najpoznatijeg komada "Tramvaj zvan žudnja/cežnja" doživjece 3.12.1947. u New Yorku, Barrvmore Theatre.
Predstava ce igrati punih 855 veceri, osvojice, kao prva drama u jednoj godini, trrvažne nagrade Pulitzerovu, Donaldsonovu i nagradu filmskih kriticara i sve do danas ostati zaštitni znak, simbol i .....
Članak dostupan pretplatnicima. Molimo Vas da se prijavite prvo.
Pretražite digitalizirane verzije pisane kulturne baštine – bh. novina.
Pretražite arhiv najznačajnijih novinskih publikacija iz Bosne i Hercegovine i regije
Da biste imali pristup tekstovima pohranjenim u INFOBIRO digitalni arhiv, potrebno je da se registrujete i da izvršite pretplatu za odabrani pretplatnički paket. Registraciju možete izvršiti
ovdje.