Milioni u marketingu, PRODAJA U MINUSU

NEZAVISNE NOVINE,

Milioni u marketingu, PRODAJA U MINUSU

Autori: A.SEKULIĆ

Ulaganja "Banjalucke pivare" u marketing, koja su tokom posljednje tri, te u prvoj polovini ove godine, iznosila više od 13 miliona KM, rezultovala su padom prodaje piva koja je u avgustu dostigla najniži nivo još od 1974. godine. Pivara je u 2001. godini u marketing uložila 2.387.096 KM, naredne godine taj iznos je porastao na 4.986.295 KM, da bi u 2003. godini ulaganja u promociju proizvoda i razna sponzorstva dostigla iznos od 5.368.599 KM. Za potrebe marketinga u prvoj polovini ove godine iz .....

Članak dostupan pretplatnicima. Molimo Vas da se prijavite prvo.

Arhivi štampe
Historijski arhiv štampe

Besplatne digitalizirane verzije najranije štampe u BiH.

Savremena štampa

Stotine hiljada tekstova iz najznačajnijih publikacija iz BiH i regiona od 2003. do danas.

Istraživanja i analize

Online arhiv istraživanja i analiza nevladinih organizacija iz jugoistočne Europe.

Pretplata

Za pristup cijelim tekstovima i dokumentima pohranjenim u INFOBIRO digitalnoj arhivi, potrebno je da imate pretplatu za korištenje usluga arhiva. Kako se pretplatiti možete pogledati ovdje