INFOBIRO: Publikacije
Uslužni profitni lanac u bankarskom poslovanju

BANKE U BIH,

Zadržavanje klijenata, povecanje tržišnog ucešca, profitabilno poslovanje ciljevi, rezultati, mjerila uspješnog poslovanja okrenuti prema tržištu. Da li je moguce njihovo ostvarivanje bez ostvarivanja iste grupe ciljeva na internom tržištu, medu zaposlenima?

Uslužni profitni lanac u bankarskom poslovanju

Autori: VESNA BABIĆ-HODOVIĆ

[NAPOMENA: TEKST SADRŽI TABELE/GRAFIKONE KOJI NISU VIDLJIVI U OVOM PRIKAZU. POGLEDAJTE PDF] Misija i vizija banke uvijek izdvajaju kljucne interesne grupe koje moraju biti zadovoljene poslovanjem i realizacijom postavljenih ciljeva. Gotovo uvijek su na prvom mjestu klijenti/kupci i njihovo zadovoljstvo. Kvantitativno izraženi ciljevi nerijetko su definisani kroz nastojanje da se poveca broj novootvorenih racuna, poslovnica, broj transakcija i slicno. Neovisno o obliku u kome je izražen, cilj .....

Članak dostupan pretplatnicima. Molimo Vas da se prijavite prvo.

Arhivi štampe
Pretražite digitalizirane verzije pisane kulturne baštine – bh. novina.
Pretražite arhiv najznačajnijih novinskih publikacija iz Bosne i Hercegovine i regije
Kako se Pretplatiti?
Da biste imali pristup tekstovima pohranjenim u INFOBIRO digitalni arhiv, potrebno je da se registrujete i da izvršite pretplatu za odabrani pretplatnički paket. Registraciju možete izvršiti ovdje.