01.03.2008
Postakvizicijske i postmenadžerske muke kako se osjecaju kupci, a kako zaposleni nakon što „ostanu bez imena banke ili branda sa kojima su u prošlosti poslovali"?
Sudbina korporativnih brandova nakon merdžera i akvizija
Autori:
VESNA BABIĆ-HODOVIĆ
Nakon što su nedavno stupce novinskih stranica punile informacije o najvecoj finansijskoj pronevjeri koja se desila u istoriji flnansijskog sektora, i informacije iz francuske banke Societe General, uslijedile su naznake mogucih spajanja, odnosno preuzimanja od strane BNP Paribasl. Kao logicna posljedica postavlja se pitanje, šta bi preuzimanjem „osramocenog" SocGen imena mogao dobiti akviziter. Zapravo u slucaju merdžera i akviziranja, kvalitet integrisanog subjekta upravo se mjeri „mirazom" ko .....
Članak dostupan pretplatnicima. Molimo Vas da se prijavite prvo.
Pretražite digitalizirane verzije pisane kulturne baštine – bh. novina.
Pretražite arhiv najznačajnijih novinskih publikacija iz Bosne i Hercegovine i regije
Da biste imali pristup tekstovima pohranjenim u INFOBIRO digitalni arhiv, potrebno je da se registrujete i da izvršite pretplatu za odabrani pretplatnički paket. Registraciju možete izvršiti
ovdje.