INFOBIRO: Publikacije
Posljednji kulturološki brand bivše države

GLOBAL,

VEOMA JE VAŽNO, PORED OSTALOG, ukazati na razmjere necega što je doslovno bilo teatarski fenomen. To su cinjenice na koje sam ponosan“, kaže Emir Hadžihafizbegovic

Posljednji kulturološki brand bivše države

Autori: AMEL SULJOVIĆ

S arajevska predstava koja je 1988. godine prodala više od 200.000 karata u gradovima bivše Jugoslavije, popularna Audicija, ponovo je u glavnom gradu BiH. Dvadeset i pet godina od prvog izvodenja Emir Hadžihafizbegovic, Branko Ðuric, Haris Burina, Jasmin Geljo, Željko Nincic, Admir Glamocak, Senad Bašic, Željko Kecojevic, Mladen Nelevic i Saša Petrovic nastupit ce 19. decembra na Otvorenoj sceni Obala Akademije scenskih umjetnosti u Sarajevu, gdje je zapravo sve i pocelo. Tada su tek bili stude .....

Članak dostupan pretplatnicima. Molimo Vas da se prijavite prvo.

Arhivi štampe
Pretražite digitalizirane verzije pisane kulturne baštine – bh. novina.
Pretražite arhiv najznačajnijih novinskih publikacija iz Bosne i Hercegovine i regije
Kako se Pretplatiti?
Da biste imali pristup tekstovima pohranjenim u INFOBIRO digitalni arhiv, potrebno je da se registrujete i da izvršite pretplatu za odabrani pretplatnički paket. Registraciju možete izvršiti ovdje.