INFOBIRO: Publikacije
Sedam najvećih grešaka pri izlaganju na sajmu

INFOKOM,

Sedam najvećih grešaka pri izlaganju na sajmu

Autori: MURIS POZDERAC

Sajamski nastup je idealna prilika za svakog izlagaca da velikom broju zainteresiranih kupaca putem direktnog kontakta pokaže najbolje kvalitete svog proizvoda ili usluge. Ipak, unatoc svim pripremama, izlagaci cesto znaju upasti u zamku te napraviti neke osnovne pogreške pri izlaganju. 1. Zanemarivanje ciljeva izlaganja za svako izlaganje na sajmu izrazito je bitno postavljanje ciljeva koji se izlaganjem namjeravaju ostvariti. Upravo bi ciljevi izlaganja trebali objediniti korporativne marketin .....

Članak dostupan pretplatnicima. Molimo Vas da se prijavite prvo.

Arhivi štampe
Pretražite digitalizirane verzije pisane kulturne baštine – bh. novina.
Pretražite arhiv najznačajnijih novinskih publikacija iz Bosne i Hercegovine i regije
Kako se Pretplatiti?
Da biste imali pristup tekstovima pohranjenim u INFOBIRO digitalni arhiv, potrebno je da se registrujete i da izvršite pretplatu za odabrani pretplatnički paket. Registraciju možete izvršiti ovdje.