18.06.2010
U poslovnim školama o vrijednostima brenda obicno se uci u oblasti marketinga, kao da je rijec o krajnjem rezultatu nekog naucnog procesa, a niko ne spominje da su te vrijednosti utkane u same poslovne pocetke
Ljudi su brend
Autori:
RIČARD BRENSON
Mnogi me pitaju šta je tajna brenda Virgin? Koja je ta trajna magicna formula? Istina je da smo zapravo poceli sa jednom krajnje jednostavnom idejom, koja se vremenom razvijala. Kada sam otvorio svoju prvu .prodavnicu ploca mislio sam da cu uspjeti ako to ucinim jednim prijatnim mjestom, gdje ce se ljudi dmžiti, a cijene biti niske. Nadao sam se da ce ta kombinacija prodavnicu uciniti popularnom i prepoznatljivom, te da ce kolicina prodate robe nadomjestiti snižene cijene. Ta osnovna, suštinska .....
Članak dostupan pretplatnicima. Molimo Vas da se prijavite prvo.
Pretražite digitalizirane verzije pisane kulturne baštine – bh. novina.
Pretražite arhiv najznačajnijih novinskih publikacija iz Bosne i Hercegovine i regije
Da biste imali pristup tekstovima pohranjenim u INFOBIRO digitalni arhiv, potrebno je da se registrujete i da izvršite pretplatu za odabrani pretplatnički paket. Registraciju možete izvršiti
ovdje.