01.11.2010
Industrija sajmova u BiH je još uvijek nerazvijena, mada svjetski trendovi pokazuju da sajmovi postaju jedan od vodecih marketinških medija. Sajmovi su prepoznati kao efikasan i snažan alat koji vodi ka unapredenju prodaje, kako firmi izlagaca tako i samih organizatora i pratacih djelatnosti. U saradnji s FIRMA Konzorcijem BiH Vanjskotrgovinska komora BiH organizira seminar za organizatore sajmove, na kojemu ce predavati Franz
VTK BiH organizira seminar za organizatore bh. sajmova
Autori:
MURIS POZDERAC
Iako su u posljednje vrijeme napravljeni neki pomaci, narocito kroz organizirani rad Grupacije organizatora sajmova u BiH koja djeluje pri Vanjskotrgovinskoj komori BiH i ciji je rad reaktiviran polovinom prošle godine, domacu sajamsku industriju i dalje karakteriše nepostojanje jasne strategije/programa sajamske industrije u BiH, veliki broj neadekvatnih sajamskih manifestacija, nepostojanje kategorizacije sajamskih manifestacija u zemlji u skladu sa medunarodnim standardima, nepostojanje konti .....
Članak dostupan pretplatnicima. Molimo Vas da se prijavite prvo.
Pretražite digitalizirane verzije pisane kulturne baštine – bh. novina.
Pretražite arhiv najznačajnijih novinskih publikacija iz Bosne i Hercegovine i regije
Da biste imali pristup tekstovima pohranjenim u INFOBIRO digitalni arhiv, potrebno je da se registrujete i da izvršite pretplatu za odabrani pretplatnički paket. Registraciju možete izvršiti
ovdje.