INFOBIRO: Publikacije
TURIZAM KAO DOMAĆI PROIZVOD

POSLOVNE NOVINE,

Turizam je jedna od djelatnosti koja ce „platiti ceh“ smanjenoj potrošnji. Stoga posljednja dogadanja na polju globalne ekonomije (od slabljenja ekonomije, preko recesija, bankrota i ostalog) zabrinjavaju nacionalne, ali i internacionalnu turisticku djelatnost i predstavljaju velike izazove za poduzetnike, hotelijere, vlasnike kapitala investiranog u turizam i investitore u 2009. godini

TURIZAM KAO DOMAĆI PROIZVOD

Autori: VESNA BABIĆ-HODOVIĆ

Ova finansijska kriza definitivno nije prva, ali prijeti da bude najveca ili jedna od dvije najvece do sada zabilježene u svijetu, ukoliko se ne zaustavi „slobodni pad na berzama i finansijskim tržištima“. Suštinski uzroci sadašnje krize su prije svega: 1) nedostatak regulacije tržišta, karakteristican za ideologiju neoliberalizma; 2) klasicni nedostatak kupovne moci gradana, što je podstaklo banke da nude kredite bez pokrica; 3) kultura pohlepe (u javnosti poznata kao „potrošacki mentalitet“), .....

Članak dostupan pretplatnicima. Molimo Vas da se prijavite prvo.

Arhivi štampe
Pretražite digitalizirane verzije pisane kulturne baštine – bh. novina.
Pretražite arhiv najznačajnijih novinskih publikacija iz Bosne i Hercegovine i regije
Kako se Pretplatiti?
Da biste imali pristup tekstovima pohranjenim u INFOBIRO digitalni arhiv, potrebno je da se registrujete i da izvršite pretplatu za odabrani pretplatnički paket. Registraciju možete izvršiti ovdje.