01.06.2009
Turizam je jedna od djelatnosti koja ce „platiti ceh“ smanjenoj potrošnji. Stoga posljednja dogadanja na polju globalne ekonomije (od slabljenja ekonomije, preko recesija, bankrota i ostalog) zabrinjavaju nacionalne, ali i internacionalnu turisticku djelatnost i predstavljaju velike izazove za poduzetnike, hotelijere, vlasnike kapitala investiranog u turizam i investitore u 2009. godini
TURIZAM KAO DOMAĆI PROIZVOD
Autori:
VESNA BABIĆ-HODOVIĆ
Ova finansijska kriza definitivno nije prva, ali prijeti da bude najveca ili jedna od dvije najvece do sada zabilježene u svijetu, ukoliko se ne zaustavi „slobodni pad na berzama i finansijskim tržištima“. Suštinski uzroci sadašnje krize su prije svega: 1) nedostatak regulacije tržišta, karakteristican za ideologiju neoliberalizma; 2) klasicni nedostatak kupovne moci gradana, što je podstaklo banke da nude kredite bez pokrica; 3) kultura pohlepe (u javnosti poznata kao „potrošacki mentalitet“), .....
Članak dostupan pretplatnicima. Molimo Vas da se prijavite prvo.
Pretražite digitalizirane verzije pisane kulturne baštine – bh. novina.
Pretražite arhiv najznačajnijih novinskih publikacija iz Bosne i Hercegovine i regije
Da biste imali pristup tekstovima pohranjenim u INFOBIRO digitalni arhiv, potrebno je da se registrujete i da izvršite pretplatu za odabrani pretplatnički paket. Registraciju možete izvršiti
ovdje.