INFOBIRO: Publikacije
Sajamska industrija u Bosni i Hercegovini

INFOKOM,

Generalno gledano, sajmovi i izložbe su marketinški događaji određenog trajanja koji se održavaju u intervalima, odnosno mjesta na kojem veliki broj privrednih subjekata predstavlja proizvodni asortiman jednog ili više industrijskih sektora radi pružanja informacija te unapređenja prodaje. Značenje sajma u svijetu raste iz dana u dan te stoga danas, i pored sve prisutnijeg interneta i društvenih mreža, velik broj privrednih subjekata koristi upravo sajmove, a posebno „specijalizirane sajmove“ ka

Sajamska industrija u Bosni i Hercegovini

Autori: MURIS POZDERAC

Vanjskotrgovinska komora Bosne i Hercegovine, svjesna trenutne situacije u sajamskoj industriji naše zemlje, formirala je Grupaciju organizatora sajmova u BiH s ciljem da stručnjaci iz prakse kroz međusobnu saradnju i dijalog daju svoj maksimalni doprinos kako bi zajedničkim snagama uspostavili jedinstvene kriterije organizacije, bazirajući se, prije svega, na utvrđenim i općeprihvaćenim međunarodnim standardima, te popravili i promijenili nabolje sliku bh. sajamske industrije. Samo na takav nač .....

Članak dostupan pretplatnicima. Molimo Vas da se prijavite prvo.

Arhivi štampe
Pretražite digitalizirane verzije pisane kulturne baštine – bh. novina.
Pretražite arhiv najznačajnijih novinskih publikacija iz Bosne i Hercegovine i regije
Kako se Pretplatiti?
Da biste imali pristup tekstovima pohranjenim u INFOBIRO digitalni arhiv, potrebno je da se registrujete i da izvršite pretplatu za odabrani pretplatnički paket. Registraciju možete izvršiti ovdje.