INFOBIRO: Publikacije
ZAKON JE DOBAR, ALI NIKO GA NE POŠTUJE

OSLOBOĐENJE,

Kao najučestaliji prekršioci prava potrošača pojavljuju se javna komunalna preduzeća, elekrodistributeri, telekomoperateri, banke i mikrokreditne organizacije

ZAKON JE DOBAR, ALI NIKO GA NE POŠTUJE

Autori: MINELA PAMUK

Uprkos činjenid da, osim Zakona o zaštiti potrošača u BiH, i drugi propisi potrošačke legislative osiguravaju visok stepen zaštite, prava potrošača se krše skoro u svim segmentima u kojim djeluju potrošači, kazali su nam u Instituciji ombudsmana za zaštitu potrošača u BiH. Zakon kao osnova U prilog tome govori broj žalbi zaprimljenih u Instituciji ombudsmana. Trend porasta broja žalbi nastavlja se iz godine u godinu, štojeznačajanindikatorkršenja prava potrošača od proizvođača, pružaoca usluga, .....

Članak dostupan pretplatnicima. Molimo Vas da se prijavite prvo.

Arhivi štampe
Pretražite digitalizirane verzije pisane kulturne baštine – bh. novina.
Pretražite arhiv najznačajnijih novinskih publikacija iz Bosne i Hercegovine i regije
Kako se Pretplatiti?
Da biste imali pristup tekstovima pohranjenim u INFOBIRO digitalni arhiv, potrebno je da se registrujete i da izvršite pretplatu za odabrani pretplatnički paket. Registraciju možete izvršiti ovdje.