14.11.2014
Na pitanje da li se bivši proizvodni giganti mogu revitalizirati tako da budu međusobno kompatibilni u državnom i regionalnom smislu, Izudin Kešetović odgovara da je to danas nemoguća misija i da je šansa za to propuštena neposredno nakon potpisivanja Dejtonskog sporazuma kada se moglo ući u proces stvaranja zajedničkih kompanija
Jugosfera: Realnost, a pusta želja
Autori:
EDIN REDŽIĆ
Pojam Jugosfera je 2009. godine skovao Tim Judah, novinar The Economista, a predstavlja ideju objedinjavanja prostora bivše Jugoslavije u jednu ekonomsku, pa i kulturnu cjelinu, te u jedinstveno tržište od 22 miliona ljudi u kojoj bi se što veći broj domaćih kompanija udružio u svom zajedničkom poslovanju i samim time proširio svoje poslovanje na kompletan postjugoslavenski prostor. Ova inicijativa zasada je još uvijek daleko od pune realizacije, iako je u prošlosti bilo nekoliko ambicioznih i k .....
Članak dostupan pretplatnicima. Molimo Vas da se prijavite prvo.
Pretražite digitalizirane verzije pisane kulturne baštine – bh. novina.
Pretražite arhiv najznačajnijih novinskih publikacija iz Bosne i Hercegovine i regije
Da biste imali pristup tekstovima pohranjenim u INFOBIRO digitalni arhiv, potrebno je da se registrujete i da izvršite pretplatu za odabrani pretplatnički paket. Registraciju možete izvršiti
ovdje.