INFOBIRO: MEDIACENTAR SARAJEVO

POSLOVNE NOVINE,

01.07.2005

U knjizi autor opisuje iskustva 25 bh. preduzeca na putu do poslovnog uspjeha * Firmama u ovim okolnostim trebaju tri stvari: povoljni krediti, niže kamatne stope koje ne smiju biti vece od šest odsto i neka oslobadanja u sektoru poreza pri zapošljavanju novih ljudi

PUT DO POSLOVNOG VRHA U 25 SLIKA

Autori: RUŽDIJA ADŽOVIĆ

Samo dan nakon što je lord Ešdaun rehabilitovao prof. dr Nikolu Grabovca, ukidajuci odluku o zabrani njegovog ucešca u politickom životu BiH, on je promovisao svoju najnoviju knjigu «Prodaja i prodajni menadžment»,. Ta knjiga je namijenjena ne samo studentima i profesorima nego i poslovnim ljudima. Prednost ove knjige jeste u tome što je radena na 25 primjera iskljucivo domacih kompanija. Do sada su se u knjigama iznosili primjeri Coca cole, Adidasa, Forda, dakle, stranih kompanija kaže Grabovac .....