INFOBIRO: MEDIACENTAR SARAJEVO

START,

14.12.2004

Naša saradnica prelistala je rjecnike, leksikone, enciklopedije i prirucnike da sazna kakav je odnos izmedu žena i muškaraca u magicnom, jezickom svijetu. Nakon mnogo glavobolje i nerviranja, zakljucila je, sasvim argumentirano, da je jezik kojim govorimo postao dominantno odraz muške tacke gledišta; bio on u funkciji politike, religije, medija ili reklama

Nogomet ili žensko međunožje

Autori: DŽENANA ALADJUZ

Mediji, reklame, fakultetska vijecanja, rjecnici stranih pojmova...sve je natopljeno seksizmom kojeg za premoc koriste oba pola, jedan svjesno, a drugi blaženo. Na sastancima, u zvanicno komunikaciji, muškarcima, iako su docenti, obracaju se sa profesore, dok meni, koja sam profesorica, u najboljem slucaju kažu gospodo. Ta primarnost muškoga roda u gramatickom smislu do te je mjere vec implicirana u naše jezicke upise da ponekad dolazi do apsolutnog ženskog prihvatanja toga kao normativnog i je .....