INFOBIRO: MEDIACENTAR SARAJEVO

LJILJAN,

26.09.2003

Slogan ove inicijative je "Smart Office" i obuhvata promociju više od 150 novih HP-ovih proizvoda. Šef koncerna Carly Fiorina sredinom ovog mjeseca je u Washingtonu i službeno predstavila kampanju: "Smart Office satoji se iz proizvoda, rješenja i partnerstva koji su tacno namijenjeni zahtjevima malim i srednjim preduzecima (SMB). Ovom inicijativom namjeravamo našu prvu poziciju u svijetu u ovom segmentu još više ucvrstiti", po

SMART OFFICE NOVA INICIJATIVA ZA MALI I SREDNJI BIZNIS

Autori: MUHAMED KOPIĆ MUGDIM MUSTAFIĆ

Tehnološki koncern Hewlett Packard (HP) namjerava novom kampanjom "teškom" 750 miliona dolara povecati tržišni udio medu malim i srednjim preduzecima i tako zadržati poziciju prvog IT koncerna u ovom segmentu. Slogan ove inicijative je "Smart Office" i obuhvata promociju više od 150 novih HP-ovih proizvoda. Šef koncerna Carly Fiorina sredinom ovog mjeseca je u Washingtonu i službeno predstavila kampanju: "Smart Office satoji se iz proizvoda, rješenja i partnerstva koji su tacno namijenjeni zaht .....