INFOBIRO: MEDIACENTAR SARAJEVO

REPORTER,

29.12.2004

Filmsko tržište danas funkcioniše kao neka vrsta organizovanog haosa u kojem, kao i uvijek, svako može naci nešto za sebe i sopstveni ukus, pri cemu je paradoksalno da koliko god rast tehnologije omogucava lakši pristup ponudi filmske industrije, izbor kvalitetnog u toj ponudi postaje sve teža stvar

Originali & nastavci

Autori: BRANISLAV PREDOJEVIĆ

Gledajuci unazad filmsku ponudu za 2004. godinu, kako u stranim tako i u domacim bioskopima sve se, manje-vi- še, svodi na iste odrednice, razlika je samo u standardima. Dominacija holivudskih filmova, mrvice evro-azijske produkcije, bombardovanje nastavcima komercijalnih filmova sve dok ne postanu nekomercijalni, cesto posezanje za rimejkovima, navodno zbog novog tretmana starih ideja (ili možda zbog sve ve- ceg manjka novih ideja). Tu je i sve veci broj strip-ekranizacija, pravi marketinški ra .....