INFOBIRO: MEDIACENTAR SARAJEVO

LJILJAN,

05.09.2003

Ljudi se, jednostavno, ne mogu snaci u tržišnoj borbi. Na tržištu nikad nema mira, vjecita je konkurencija i borba za kvalitet i u toj borbi za kvalitet dobija samo kupac. Ti ljudi koji su naucili da u debeloj hladovini, sjedeci uz trpeze, janjetinu i vino, dijele tržište, ne mogu shvatiti da se pojavljuju izdavaci koji su spremni na fair play tržišnu konkurenciju i borbu. Prije su to završavali telefonskim pozivima u Centraln

Postali smo problem monopolistima koji nude loše udžbenike

Autori: JASMINA BIKIĆ

Pred pocetak školske godine podigla se nevidena prašina o pitanju koji ce se udžbenici primijeniti u nastavnoj praksi, jer je Sindikat grafickih radnika servirao samo jednu stranu medalje za javnost, pogotovo, za ucenike, roditelje i nastavnike, i to na alarmantan nacin. Iz dana u dan slušali smo price koje opominju da se “kupuje domace”, insistirajuci, u simbiozi sa Svjetlost komercom, da se iz knjižarske prodaje povuku udžbenici najveceg konkurenta Svjetlosti Sarajevo Publishinga. Navodno, svi .....