INFOBIRO: MEDIACENTAR SARAJEVO

BANKE U BIH,

01.06.2003

Gradenje uslužne marke zahtijeva snažniji naglasak na internom marketingu, animiranje, ukljucivanje i obuku osoblja cija je uloga presudna * Istraživanje pokazuje da je najvažniji kriterij izbora banke za kupca reputacija banke

Posebnu ulogu ima identitet kompanije

Autori: VESNA BABIĆ-HODOVIĆ

U svjetlu dogadanja i pokušaja da se kupci ubijede da .ime znaci kvalitetu. ili da se privole i ubijede na kupovinu naših proizvoda i slicno, ostaje postrani znacenje koje marka, po nekima temeljna odrednica uspjeha velikog broja kompanija, ima u uslužnom sektoru. Snaga diferenciranja Marka je od kupaca, uglavnom, shvacena kao garancija kvaliteta ponude u funkcionalnom smislu i osnova za gradenje snažnih veza sa proizvodom i kompanijom u emocionalnom smislu. Jasno je, dakle, da znacenje marke, .....