INFOBIRO: MEDIACENTAR SARAJEVO

NEZAVISNE NOVINE,

23.09.2006

Amerika i veci dio Evrope žele od BiH napraviti uspješnu pricu. U taj projekat uložili su previše da bi dozvolili da propadne. Price o podjeli Bosne, referendumu o otcjepljenju RS, povezivanje sa statusom Kosova, su naivno mahanje puškom za koju svi znaju da je prazna

Utopija

Autori: TARIK SADOVIĆ

Nema sumnje da je Milorad Dodik licnost koja je obilježila kampanju za izbore 2006. u BiH. Preuzimajuci vlast prije samo šest mjeseci ovaj beskrupulozni pragmatik skovao je jasan plan u tri faze, vremenski odredene izbornim procesom. Od dodatnog priliva sredstava u budžet po osnovu poreza na dodatu vrijednost "kupit ce" glasove širokih slojeva: penzionera, zdravstvenih radnika, boracke populacije, policije, prosvjetnih radnika i drugih budžetskih korisnika. Najavom prodaje "Telekoma Srpske" i na .....