INFOBIRO: MEDIACENTAR SARAJEVO

NEZAVISNE NOVINE,

23.09.2006

Kada imate komunikaciju sa potrošacem najbitnije je da mu ponudite najbolji odnos cene i kvaliteta. Kad kažem kvalitet ne mislim samo na kvalitet proizvoda, vec i kvalitet ambalaže u smislu vizuelnog identiteta, te da ambalaža zadržava originalno svojstvo proizvoda, kaže Popov

Razmatramo akvizicije NA TRŽIŠTU BiH

Autori: K.P.

Kompanija "Centroproizvod" iz Beograda, ciji se proizvodi od marta ponovo nalaze na tržištu BiH, posebnu važnost posvecuje kvalitetu proizvoda i potrošacima koji su im na prvom mjestu, kazao je Nemanja Popov, izvršni direktor te kompanije. Popov istice da na tržište BiH dolaze da bi tu i ostali, te da u tom cilju vec razmatraju odredene akvizicije. NN: Možete li potrošacima ukratko predstaviti "Centroproizvod"? POPOV: Mi se bavimo proizvodnjom hrane sa izuzetno jakim fokusom na kvalitet i njegov .....