INFOBIRO: MEDIACENTAR SARAJEVO

REPORTER,

11.10.2006

Narod je želio promjene. U takvoj situaciji, PDP i SDS, koji su u posljednjih pet godina kontinuirano bili na vlasti, nisu više mogli da daju obecanja, odnosno, gradani nisu više bili spremni da to slušaju. S druge strane Milorad Dodik je fokus svojih aktivnosti i poruka prebacio s terena stalne borbe sa medunarodnom zajednicom u stvarni život i privredu

Prave kampanje ne počinju uoči izbora

Autori: SAŠA BIŽIĆ

Iako je prije lokalnih izbora 2004. godine agencija „Prime communications“ iz Banjaluke imala najpreciznije sondaže javnog mnjenja u najvecem gradu Republike Srpske, posljednja kampanja protekla je bez njihovih procjena rejtinga stranaka i politicara u RS i Bosni i Hercegovini. Istovremeno, veoma je neobican podatak da agenciju sa dokazanim kredibilitetom nijedna partija nije angažovala za osmiš ljavanje svog nastupa pred biracima, što je, takode, dio poslova iz domena kvalifikacija „Prime commu .....