INFOBIRO: MEDIACENTAR SARAJEVO

START,

17.10.2006

Kad ce sljedeci put neko od ozbiljnih pretendenata na vlast izbornu kampanju zasnovati na GROZD-ovskim, stvarnim, svakodnevnim problemima gradana? Sad kad su vidjeli da je za izborni uspjeh dovoljno par priglupih, demagoških, huškackih parola i hronicni nedostatak elementarne odgovornosti

U nacionalističkoj mat(e)rici

Autori: SAMIR ŠESTAN

Još jednom se tragikomicnom pokazala iluzija medija, NVO i ono malo intelektualaca u ovoj zemlji što ne bi morali odgovarati zbog lažnog predstavljanja, da njihovo mišljenje, i logika i argumenti uopšte, imaju ikakvog uticaja na stada ovaca koja se pretenciozno nazivaju glasacima. Bjesnilom, svojih cobana i pasa cuvara, zaražene ovce ponovo su, kao i toliko puta do sada, umjesto otvorene plodne livade, možda ne beskrajnih ali zavidnih mogucnosti, izabrale utabanu, besplodnu, bodljikavom žicom og .....