INFOBIRO: MEDIACENTAR SARAJEVO

REPORTER,

08.11.2006

Glupav gotovo koliko je i zabavan „Zmije u avionu“ nešto je izmedu internetfenomena i marketinškog eksperimenta; nedorecen pokušaj da se plitkom eksploatacijskom filmu podari doza ironije i samosvesti, a fanovima žanrovskog filma pitak koncentrat bioskopskog eskapizma, neopterecen „viškom“ znacenja

Naslov sve govori

Autori: MILOŠ CVETKOVIĆ

Anaconda“, „Anacondas“, „Boa“, „Python“, „Boa vs. Python“, „King Cobra“, „Komodo vs. Cobra“, „Snake King“... Spisku nema kraja. I sve ovo su, uz izuzetak „Anakonde“ i „Anakondi“, primerci koji su ugmizali direktno u DVD vode neveš to skrpljene skupine piksela koje gutaju loše glumce na radost gomile zaludnika koji se zabavljaju uz ovakve, hm, filmove. Zato je fenomen „Zmija u avionu“ zanimljiv i kao slucaj za sebe, tema o kojoj je interesantno polemisati i bez gledanja pomenutog filma, koji je p .....