INFOBIRO: MEDIACENTAR SARAJEVO

REPORTER,

15.11.2006

Ako bi se kao kriterij za postojanje brenda uzelo razlikovanje od ostalih, onda bismo s pravom mogli reci da je RS brend jer je definitivno razlicita „od ostalih krava“. Druga je prica što nas od drugih evropskih i vecine svjetskih zemalja razlikuje to što smo doskora na svojoj teritoriji imali rat, što su „najpoznatiji“ Srbi iz RS Ratko Mladic i Radovan Karadžic, što je Srebrenica „grad“ iz RS za koji je najviše ljudi u svije

Tuđe, a naše

Autori: SLAVA GOVEDARICA

Uprici „kako mali Perica zamišlja srpske brendove“, šljivovica, jagnjetina, kajmak i slicni specijaliteti neizostavno bi našli svoje mjesto, no to bi manje-više bilo sve što bi na tu temu vecina nas mogla reci ili bar naslutiti. No, to nikako nije razlog da se okanimo bjesomucnog i vec iritirajuceg rabljenja te rijeci u svim mogucim i nemoguc im kontekstima, jer što jeste-jeste nekako posebno „zvuci“ a to je sasvim dovoljno da je prihvatimo kao najrodeniju. „Rijec brend (eng. brand) u prevodu zn .....