INFOBIRO: MEDIACENTAR SARAJEVO

NEZAVISNE NOVINE,

24.12.2006

Direktor makroekonomskog sistema u Spoljnotrgovinskoj komori BiH kao generalni problem vidi nepripremljenosti bh. firmi za nastup na velikom regionalnom tržištu. Istice da imamo cetiri godine da se pripremimo za nastup na liberalnom tržištu regiona, te da ce tokom tog vremena ostali ici, a mi cemo "morati trcati kako bismo postali ravnopravan partner"

Veliki korak KA EVROPI

Autori: MIRZA ČUBRO

Ulazak Bosne i Hercegovine u zonu slobodne trgovine centralne i jugoistocne Evrope (CEFTA) jedan je od boljih poteza vlasti u našoj zemlji, smatraju domaci strucnjaci. Proizvodi iz BiH, ulaskom naše zemlje u CEFTA prodavat ce se na tržištu od oko 55 miliona potrošaca, a nastup na velikom i jedinstvenom regionalnom tržištu jedna je od dobiti ulaska BiH u CEFTA. Takode, ulaskom BiH u CEFTA unutrašnje tržište BiH bice ujedinjeno i harmonizirano. CEFTA standardi važit ce u cijelom regionu, što znaci .....