INFOBIRO: MEDIACENTAR SARAJEVO

DANI,

20.08.2004

Stanovnici BiH vodece su kafopije u regionu i za njih su se, pored od ranije prisutnih Vispaka i Francka, od pocetka godine pocele otimati dvije mlade, marketinški agresivne kompanije, nudeci im "miris dobrog jutra" i kafu "bez koje nema price"

Zemlja sa okusom kafe

Autori: JASNA JELISIĆ

Nema ozbiljne kompanije koja bosanskohercegovacko tržište, što godišnje apsorbira i do 18.000 tona kafe, ne smatra važnim i stoga je ono odnedavno postalo arena u kojoj se vodi bitka za svakog pojedinacnog kupca. Bez ovog napitka nezamislivo je u BiH obnašati bilo koju socijalnu funkciju, razbuditi se, završiti dobar rucak, povesti i jedan ozbiljan, tracerski, povjerljiv ili zanimljiv razgovor, i nema te kampanje o štetnosti kofeina koja bi na konzumaciju u BiH mogla uticati. Kofein naš nasu .....