INFOBIRO: MEDIACENTAR SARAJEVO

DANI,

02.04.2004

Prazne sobe, nemotivirani radnici, milionski dugovi, gubitak zvjezdica? Tako je Holiday Inn izgledao u jesen 2001. U proljece 2004. prodat je za 43 miliona maraka i bit ce osnova projekta koji Sarajevo pretvara u centar kongresnog turizma

Kako je spašen Holiday Inn

Autori: EMIR IMAMOVIĆ

Senad Fetahagic je najzaslužniji za pretvaranje skoro propalog olimpijskog hotela u milione. Tako, naprosto, govore fakti Trebalo je, eto, samo puno vjere, isto toliko želje za pobjedom, pa onda radne energije i spremnosti da se funkcija ne shvati kao dobro placeno neradno mjesto, vec kao obaveza da se pokrene okolina, pa da u Sarajevo stignu 43 miliona maraka i potpišu ugovori koji garantuju investiranje još oko 120 miliona. Tako barem Senad Fetahagic objašnjava fascinantan menadžerski rezu .....