INFOBIRO: MEDIACENTAR SARAJEVO

START,

29.05.2007

Religijskom opijumu (copyright: “braca” Marks & Engels), koliko god i dalje “kvalitetan” bio, u novije vrijeme (da li zbog zasicenja tržišta, izlaska iz mode, loše slike koju u javnosti stvaraju overdozirani pojedinci, koji se “pucaju” neprecišcenim bliskoistocnim, ili je u pitanju pomalo od svega?) sve više konkuriše i primat na tržištu preuzima politicarski shit. Koji opasno drma ovdašnjim nacionalnim krvotokom

Reci drogi NE!

Autori: SAMIR ŠESTAN

Laži, laži, laži me, ti to radiš najbolje, refren je turbosmeca koga sam svojevremeno, krajnje ozbiljno, mada su to svi shvatili kao zajebanciju, kandidovao za zvanicnu himnu Bosne i Hercegovine. I još uvijek vjerujem da bi to bilo idealno rješenje, koje bi savršeno odslikavalo mentalitet i potrebe ovdašnjih ljudi. Borba na tržištu narkotika ili Kako je do neprepoznavanja dovedena suština prevare Prateci najnovije napade na Željka Komšica postaje mi, konacno(!), jasno kako je moguce da ovaj naro .....