INFOBIRO: MEDIACENTAR SARAJEVO

NEZAVISNE NOVINE,

23.07.2003

Shvatajuci svoju nezavisnost kao to da im niko ništa ne može i da nisu dužni da nikome polažu racune, poceli su da se, osim regulacijom, bave i kreacijom sistema ali nažalost, skoro u pravilu, na pogrešan nacin. U slucaju CRA to znaci da smo dobili vrhovnog boga za komunikacije i medije

CRA PROTIV TRŽIŠTA

Autori: DAMIR MILJEVIĆ

Poštovani citaoci, vjerovatno se pitate zašto se neko poput mene, ko u principu komentariše kretanja u vezi sa ekonomijom, odlucio da piše o Regulatornoj agenciji za komunikacije Bosne i Hercegovine (CRA). Pa, za to postoje najmanje dva razloga. Prvi je moja želja da prokomentarišem dešavanja kada je u pitanju mjesto i uloga regulatornih agencija u našoj maloj kvazidržavi, a drugi je cisto ekonomski, s obzirom na dešavanja u vezi sa posljednjim odlukama CRA. No prije toga mala digresija kao uvod .....