INFOBIRO: MEDIACENTAR SARAJEVO

REPORTER,

12.09.2007

Svi su potajno išcekivali kako ce izgledati eventualni kupe sa cetvoro vrata „BMW-a“, baš zbog toga što bi toj proslavljenoj fabrici takav automobil bio potreban i imao bi smisla kao ultimativna potvrda njenog imidža, koji simbolizuje limuzine sportskih karakteristika

Studija na koju se (pre)dugo čekalo

Autori: D.K.

Kao i mnoge druge stvari u automobilskoj industriji, ni koncepcija kupea sa cetvoro vrata nije nova stvar. Iako se mnogima može uciniti pomalo kontradiktorno (kupe je po definiciji automobil sa dvoja, u izuzetnim slucajevima sa troja vrata), to rješenje i te kako ima smisla, i uvijek je praceno vrhunskom estetikom, što je rijetke pripadnike tog segmenta cinilo izuzetnim mašinama. Prvi primjerci ovakvog nacina razmišljanja o automobilima stidljivo su poceli da se pojavljuju još tokom 30-ih godina .....