INFOBIRO: MEDIACENTAR SARAJEVO

BANKE,

01.10.2007

Analize perioda nakon spajanja i pripajanja pokazuju da negativni efekti uvijek prate one pozitivne i da uglavnom ne bude ostvarena vecina ciljeva na dugi rok. Da li je još rano govoriti o efektima na bh. tržištu ili se vec sada mogu uociti i neki problemi

Postakvizicijski problemi šta poslije spajanja?

Autori: VESNA BABIĆ-HODOVIĆ

Period intenzivnog akviziranja i spajanja kao da je iza nas. Gotovo da nije ostalo ništa da se pripoji (proda ili kupi) i ponekad se cini da je dalje okrupnjavanje postojecih banaka nemoguce, odnosno da nece biti dozvoljeno od „onih zaduženih za sprecavanje monopolizacije tržišta", tj. Konkurencijskog vijeca. Osim toga, gotovo da smo vec dostigli predvidanja da ce integrisanje i globalizacija rezultirati opstankom svega nekoliko velikih globalih igraca. Na žalost, kad su u pitanju tržišna kretan .....