INFOBIRO: MEDIACENTAR SARAJEVO

REPORTER,

17.10.2007

Sakupljanje novca u ovoj fazi predizborne kampanje domin antno je pitanje, dominantnije i od povlacenja americkih trupa iz Iraka, stava kandidata o abortusu, porezima... Ko je sakupio najviše novca? Ko je ispred koga? Koje su strategi je kandidata prilikom sakupljanja novca? Gotovo kao da Amerikanci biraju prvog covjeka neke neprofitne organizacije a ne novog predsjednika

Lov na „debele mačke”

Autori: D.KOVAČEVIĆ

Ovo je jedan od rijetkih perioda u životu obicnih americkih gradana kada su u prilici da direktno komuniciraju sa visokopozicioniranim politicarima ili cak sa buducim predsjednikom. Ili još preciznije, period kada im se potencijalni buduci predsjednik ili prva dama SAD direktno obracaju u privatnim porukama: „Hej, ja ne pišem cesto ali ovom prilikom želim da ti se obratim...“, ovako ili slicno glase ta privatna pisma poslana elektronskom poštom nekom Johnu Dou iz Arkanzasa ili Južne Dakote, koji .....