INFOBIRO: MEDIACENTAR SARAJEVO

REPORTER,

05.12.2007

Koncept lada C, projekat je na kojem su pored mladih ruskih dizajnera, bile ukljucene i strane firme, kao što je to „Magna International“ koja je bila zaduž ena za potpuno novu platformu. Na prvi pogled može se uociti da dizajn nije nimalo inovativan i originalan, ali to je donekle i razumljivo, s obzirom na to da je rijec o „Ladi“, koja na tržišnu utakmicu stiže sa velikim zakašnjenjem (više od decenije)

Lijek za posustalu rusku automobilsku industriju

Autori: D.K.

Kada se pomene „Lada“ ljudi se najprije prisjete duge i bogate istorije tog proizvodaca, koji je sa nekoliko svojih zvjezdica nekada predstavljao pojam izdržljivosti, a u zavisnosti od tržišta i ekskluzive. Sjetimo se samo modela specijal. Medutim, godine su prolazile, pa i decenije, a „Lada“ je tapkajuc i u mjestu potrošila staru slavu. Ne treba zaboraviti ni ekonomsku krizu i raspad Sovjetskog Saveza koji su znatno „doprinijeli“ prestanku razvoja brenda. Istina, „Lada“ ni u „zlatno doba“, nije .....