INFOBIRO: MEDIACENTAR SARAJEVO

BANKE,

01.12.2007

Permanentno unapredenje kvaliteta servisa i postizanje visokog stepena zadovoljstva klijenata se namecu kao strateški ciljevi cijom realizacijom je moguce osigurati dugorocno održiv i stabilan rast na tržištu. Daljnji razvoj poslovanja bh. bankari ocekuju i u segmentu srednjeg korporativnog tržišta, kao i tržišta kapitala

Iskorak na polju investicionog bankarstva

Autori: SAŠA MILUTINOVIĆ

Koliko ste zadovoljni poslovnim rezultatima vaše banke ostvarenim u 2007. godini? Hajrudin HADŽOVIC, izvršni direktor ABS banke dd, SarajeVO: Što se tice poslovnih rezultata ABS banke ostvarenih u 2007. godini, možemo reci da smo veoma zadovoljni i konstatovati da je Banka doživjela svoj najveci organski rast i najuspješnije poslovne rezultate od svog pocetka poslovanja. Ranko LABOVIC, predsjednik Uprave Nove Banjalucke Banke a.d., Banja Luka: lako poslovna godina još nije završena, možemo reci .....