INFOBIRO: MEDIACENTAR SARAJEVO

REPORTER,

26.03.2008

Na poslednjim predsednickim izborima u Srbiji, pristalice Borisa Tadica radikalske protivnike castile su lecima naslovljenim sa „Povratak u mracne devedesete“ i „Strah i nasilje na našim ulicama“, dok je izborni štab Tomislava Nikolic a po DS-u udarao porukama: „Borisu Tadicu NATO kandidatu“, „NATO pešadinac“ i „Solanin kaplar“

Šešelja za premijera, a Srijem Hrvatskoj

Autori: GORAN TARLAĆ

Tokom kampanje za nedavne predsednicke izbore u Srbiji i trenutne za majske parlamentarne, pokrajinske i lokalne izbore, osim bitke medu stranackim kandidatima odvija se još jedna: izmedu njihovih marketinških i PR timova. Svi oni pokušavaju da glasace ubede da je baš njihov klijent najbolji. Strucnjaci za marketing nastoje da definišu poruke koje ce mobilisati biracko telo i uciniti ga lojalnim stranci koja stoji iza njih. Koliki je znacaj politickog marketinga najbolje je nedavno opisao doneda .....