INFOBIRO: MEDIACENTAR SARAJEVO

REPORTER,

29.10.2008

RS nije mogla sama uci u posao izgradnje mreže autoputeva, jer je rijec o investiciji od oko dvije milijarde eura. Jedini nacin bio je da se koncesija da nekoj inostranoj kompaniji. S obzirom na to da je to izuzetno skup projekat, normalno je da ce inostrani investitor prije ulaska u posao tražiti odredene garancije, pogotovo jer se u paketu nalaze i putni pravci koji nisu ekonomski opravdani. Isto tako, moramo biti svjesni da

Bez modernih saobraćajnica nema ni ekonomskog razvoja

Autori: V.Z.

Unarednih nekoliko godina RS bi trebalo da postane veliko gradilište. Radovi na izgradnji druge faze autoputa GradiškaBanjaluka vec su zapoceli. Do kraja godine ocekuje se potpisivanje ugovora sa austrijskom kompanijom „Štrabag“ oko izgradnje mreže autoputeva ukupne dužine 432 kilometra. Ovome treba dodati i podatak da je do 2011. godine planirana revitalizacija ukupno 55 dionica magistralnih i regionalnih puteva u RS ukupne dužine 1.100 kilometara. O svim tim aktivnostima, te planovima i infras .....