INFOBIRO: MEDIACENTAR SARAJEVO

BANKE U BIH,

01.07.2005

Nakon dodjele priznanja neke od nagradenih pitali smo šta misle o tome da li su statisticki podaci realni pokazatelji uspješnosti poslovanja banaka, da li kriteriji na osnovu kojih su one rangirane predstavljaju objektivnu sliku stanja u bankarstvu, da li su zadovoljni odnosom medija prema bankama, te da li smatraju opravdanim projekat našeg casopisa

Uspjeh se mjeri uspjehom!

Autori: SELMA VARUPA

Da bi se nešto ocjenjivalo mora imati pokazatelje kvantificirane u brojke. To su kriteriji koji su medunarodni standard za vrednovanje banaka i dobri su, ali u stvarnom životu iza tih cifara moraju stajati kvalitetne usluge, klijenti i uposlenici, jer da nije toga, sigurno, ni te cifre ne bi bile takve kakve jesu. Naša saradnja sa medijima je korektna, mediji mogu educirati banke kako da se ponašaju u segmentu marketinga i PR-a, a da se istovremeno nauce kako treba pratiti rad banaka, da kritik .....