INFOBIRO: MEDIACENTAR SARAJEVO

FERAL TRIBUNE,

05.05.2006

U Hrvatskoj, potpuno suprotno Sloveniji, pa i Srbiji, nema Vladine podrške vecim domacim kompanijama da se nekako održe kada Balkan postane dio europskog jedinstvenog tržišta. Dovoljno se samo sjetiti pjene koja izbije na usta premijeru Sanaderu i njegovim ministrima kad god se spomene zajednicko tržište jugoistocne Europe, iako je to tržište u dubokom interesu hrvatske ekonomije. Sa BiH Hrvatska ostvaruje gospodarsku razmjen

KUPUJMO BALKANSKO

Autori: VEDRAN MARJANOVIĆ

Da je u Hrvatskoj gospodarsko povezivanje sa ostalim zemljama bivše Jugoslavije iz znanih razloga još uvijek anatema, svjedoci i tihi rad koncerna "Agrokor" na stvaranju zajednicke kompanije sa srpskom "Deltom" i slovenskim "Mercatorom". Dok je u Sloveniji i Srbiji stvaranje alijanse doticnih trgovackih lanaca, kao i sve drugo vezano uz gospodarske integracije nekadašnjih jugoslavenskih republika, top-tema u gospodarskim krugovima, ovdje se još uvijek na takve poslove – uz casne izuzetke, poput .....