INFOBIRO: MEDIACENTAR SARAJEVO

FERAL TRIBUNE,

07.06.2003

Strategiju tržišnog osvajanja regije slovenske su tvrtke bolje razradile od hrvatskih. Uz Tvornicu duhana Rovinj, koja je zahvaljujuci svome menadžmentu postala regionalni igrac broj jedan, te Agrokor, koji se vec razgranao u BiH i Srbiji, od hrvatskih se tvrtki u regiji mogu nametnuti Lura, Vindija, Atlantic i Kraš. Hrvatske kompanije su - sve u svemu - slabije od slovenskih, ali su jace od svih drugih konkurenata. Nova hrvat

PRODOR NA JUGOISTOK

Autori: BORIS RAŠETA

“Poštovani gospodine”, stoji u e-mailu koji je na adresu Feralova novinara poslao glasnogovornik slovenske naftne kompanije Petrol, “u prilogu vam šaljem kratak brief naših operacija na jugoistoku Evrope...” Poruka ima pomalo cudnu intonaciju: ekonomski prodor na tržišta bivše Jugoslavije opisan je jednom gotovo paravojnom sintagmom, “operacije na jugoistoku”. Samo što u ovom slucaju prema “jugoistoku” ne prodiru grupe armija, nego združene ekonomske snage staroga regionalnog privrednog hegemona .....