INFOBIRO: MEDIACENTAR SARAJEVO

INFOKOM,

01.01.2010

Vecina izlagaca na sajmovima širom svijeta, bez obzira na svakodnevni globalni rast IT komunikacija i mogucnosti koje se nude,smatra da su sajmovi i direktni kontakti ,,facetoface" i dalje jedan od najvažnijih marketinških alata. Njemacke kompanije oko 40% svog budžeta investiraju u sajamske komunikacije i namjeravaju povecati takva ulaganja.

Njemački izlagači povećavaju ulaganja u sajmove

Autori: MURIS POZDERAC

Svuda u svijetu, a posebno u razvijenim zemljama, sajamska industrija predstavlja znacajan segment u generisanju ukupnog ekonomskog priliva države. S obzirom na to da u svjetskom poretku medu deset najvažnijih sajmova njemacki sajmovi zauzimaju najviše mjesta, ne treba se cuditi što podaci AUMAe (Udruženje njemacke sajamske industrije) predstavljaju možda i najznacajniji parametar kad je u pitanju analiza stanja i pravci buduceg razvoja ovog jedinstvenog i uvijek kreativnog i interesantnog segme .....