INFOBIRO: MEDIACENTAR SARAJEVO

INFOKOM,

01.12.2010

Ranije je bilo puno jednostavnije, sajmovi su bili mjesta zakljucivanja prodajnih ugovora. Danas su ocekivanja od sajmova veca. Poslovne rezultate i ugovaranje ocekuju i izlagaci i posjetitelji, ali ocekuju i nešto više od toga. Uspjeh sajma danas ovisi o njegovoj marketinškoj promociji.

Uspješan sajamski marketing

Autori: MURIS POZDERAC

Izložbe/sajmovi su najbolja marketinška prilika za susret „licemulice" za kompanije širom svijeta. One pružaju izvanredne prodajne, marketinške, istraživacke, branding, finansijske i druge nagrade za kompanije koje razumiju neke važne osnove sajamskog marketinga. Izvršni donositelji odluka dosljedno rangiraju sajmove kao njihov prvi izbor za dobivanje informacija o kupovini pobjedujuci time 12 drugih medijskih poslovnih mogucnosti, ukljucujuci i direktnu poštu, oglašavanje, telemarketing, itd. I .....