INFOBIRO: MEDIACENTAR SARAJEVO

POSLOVNE NOVINE,

01.02.2009

Kao marekting agencija cesto smo se susretali sa potpuno amaterskim odlukama klijenata. Kada kompanije imaju nekog poznanika koji je mlad i pun ideja, dešavalo se da insistiraju da agencija prihvati ta servirana rješenja i da uz niz argumenata nismo uspijevali da ih od njih odgovorimo. Bilo je slucajeva kad smo zbog reputacije agencije morali da odustanemo od angažmana. Isto tako, dešavalo se da su insistirali na oglašavanju u

ZA DOMAĆE FIRME REKLAMA JE TROŠAK, A NE INVESTICIJA

Autori: SLOBODAN PEŠEVIĆ VALENTINA DŽODŽO

Da li su oglašivaci vec smanjili izdvajanja za oglase i reklame i za koliko, ili tek ocekujete takve promjene? U ovom trenutku ne raspolažemo informacijama o budžetima svih klijenata koji ce u sljedecoj godini saradivati sa agencijom Aquarius Ogilvy. Da je svjetska ekonomska kriza zakucala i na vrata BiH pokazalo je otkazivanje budžeta u cijelosti od dva internacionalna klijenta sa kojima je agencija saradivala u prethodnoj godini. Ovakvu odluku su donijeli i u slucaju zemalja u regiji. Neki od .....