INFOBIRO: MEDIACENTAR SARAJEVO

DANI,

07.10.2011

Gradani su osjetili da neko, sakriven u dubini korporacijskog odlucivanja, donosi odluke koje više nisu dio slobodnog tržišta, americkog ili bilo kojeg drugoga, što ih dovodi u podrucje latentnog nezadovoljstva raspletom dogadaja, u kojem oni više ni vlastiti kucni budžet ne mogu koristiti onako kako žele. Udruživanje interesa u korporacijsko djelovanje vrlo lako dolazi u dodir sa politikom, prvobitno sa onom lokalnom, a u dru

Korporativni interesi, saveznik ili neprijatelj

Autori: SLAVEN KOVAĆEVIĆ

Kada odete u samoposlugu, radi redovne nabavke kucnih potrepština, pa k tome posegnete rukom za nekim od proizvoda uredno poslaganih na policama, zasigurno se nikada ne zapitate da li ste predmetom korporativnog interesa, koji se na temeljima zamišljenog slobodnog tržišta provodi baš na vama. Sigurno nikad i ne pomislite na to da li ste vladar vlastitog teško stecenog kucnog budžeta, da li njime upravljate ili da li ga trošite prema vlastitim željama, ili to radi neko drugi, smješten daleko od v .....