INFOBIRO: MEDIACENTAR SARAJEVO

REPORTER,

02.11.2011

Na nama je da omogucimo zainteresovanim stranama sprovodenje jednostavnog i fleksibilnog postupka, sa minimumom formalnosti i bez troškova, u kojem ce imati priliku da saslušaju stavove druge strane i da kao neutralan ucesnik pomognemo u pregovaranju radi iznalaženja zajednicki prihvatljivog rješenja

U postupcima posredovanja strane same dolaze do rješenja

Autori: S.GOVEDARICA

Zakonom o izmjenama i dopunama Zakona o Agenciji za bankarstvo RS koji je stupio na snagu u aprilu ove godine uspostavljen je Ombudsman za bankarski sistem. Iako djeluje u sastavu Agencije, rijec je o samostalnoj organizacionoj jedinici, nezavisnoj u obavljanju zadataka, a cilj joj je zaštita prava i interesa potrošaca, tj. fizic kih lica korisnika finansijskih usluga. Ombudsman postupa po podnesenim prigovorima i posreduje u mirnom rješavanju nesuglasica i sporova izmedu potroš aca i finansijsk .....